انیمیشن

مجموعه انیمیشن تعلم مع زکریا

انیمیشن تعلم مع زکریا

یکی از ارکان اصلی آموزش زبان، گستره واژگانی است. وقتی دایره لغات شما کم باشد اما از لحاظ دستوری و ساختار زبان همه چیز را بلد باشید، مثل این است که سوار یک جت شخصی شده‌اید اما بنزین ندارد! پس باید دنبال بنزین مکالمه عربی خود باشید! انیمیشن تعلم مع زکریا یکی از بهترین بنزین‌های موجود در حیطه یادگیری مکالمه عربی است.

درباره سریال انیمیشن تعلم مع زکریا

مجموعه کارتونی تعلم مع زکریا یکی از همان پمپ بنزین‌های با کیفیت است. که حول محور پسربچه‌ای به نام زکریا جریان دارد. و دارای موضوعات مختلفی مانند آموزش واژگان عربی، آموزش اعداد و جدول ضرب، آموزش خواندن سوره‌های کوچک قرآن کریم، آموزش نماز و… است. زکریا پا را از این موضوعات هم حتی فراتر گذاشته و سراغ  آموزش واژگان زبان انگلیسی و فرانسوی هم رفته است. پس بجنبید که شما از زکریا نیم وجبی چیزی کم ندارید! زکریا تاکنون بیش از 500 قسمت محتوای آموزشی ویدیویی در حساب اصلی یوتیوب خود منتشر کرده است که صفحه آپارات سامی، به تدریج این ویدیوها را بازنشر خواهد کرد تا دسترسی آسان­‌تری برای زبان آموزان فراهم شود.

مشاهده انیمیشن تعلم مع زکریا در کانال آپارات آموزشگاه سامی

اما اگر زکریا آنقدر شما را به وجد آورده که نمی‌­توانید منتظر صفحه ما در آپارات بمانید. و هم‌چنین ابزار دور زدن فیلتر را نیز در اختیار دارید(!) روی لینک زیر کلیک کنید تا شما نیز به بیش از دو میلیون دنبال کننده صفحه اصلی مجموعه آموزشی تعلم مع زکریا بپیوندید:

حساب یوتیوب تعلم مع زکریا

شما می‌­توانید ویدیوها را به کمک سایت‌های دانلود از یوتیوب، دانلود کرده و در زمان‌هایی که وقت دارید اما اینترنت ندارید آن‌ها را مشاهده کنید.

ناگفته نماند که در اصل این مجموعه برای آموزش به کودکان طراحی و تولید شده است. اما همه کسانی که در زمینه آموزش زبان فعالیت می­‌کنند. می‌­دانند که بهترین محتوای آموزشی برای شروع یادگیری یک زبان جدید، محتواهایی هستند که برای کودکان طراحی شده اند. زیرا بدون هیچ مقدمه و پیش نیازی و با بیانی ساده، زبان را آموزش می‌­دهند. پس اگر کسی گفت « خجالت بکش خرس گنده! داری کارتون می­بینی؟!»، شما خجالت نکشید. و هم‌چنان مانند یک خرس گنده به برنامه آموزشی خود پایبند باشید!

قسمت اول این انیمیشن را مشاهده کنید:

نوشته های مشابه

0 0 votes
Article Rating
مشترک
Notify of
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت‌ها

[…] پیشنهاد رفاقت با زکریا را به او بدهید! زکریا کیست؟! مجموعه کارتونی تعلم مع زکریا، یک مجموعه جامع آموزشی است که حول محور پسربچه‌ای به […]