آموزش عربی

برگزاری آزمون اشتمال دانشگاه ادیان و مذاهب در شرایط بهبود اوضاع کرونایی کشور

مدیر علمی آزمون اشتمال دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی از برگزاری آزمون اشتمال این دانشگاه در شرایط بهبود اوضاع کرونایی کشور خبر داد .
دبیر گروه زبان و ادبیات عرب دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی و مدیر علمی آزمون اشتمال این دانشگاه از آمادگی علمی مجموعه جهت برگزاری آزمون و کلاس های آمادگی اشتمال در سال جاری خبر داد.
به گزارش سامی، رضوانی دبیر گروه زبان و ادبیات عرب دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز آزمون اشتمال در اسفند ماه 99 همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تصریح کرد دانشگاه توانایی برگزاری این آزمون را در ابتدای سال جاری نیز داراست.
مدیر عامل آموزشگاه زبان و فرهنگ سامی با بیان این نکته که کلاس های آمادگی آزمون همگی به صورت مجازی (ضبط شده) و یا آنلاین (برخط) برگزار می گردد اشاره کرد این کلاسها که با استقبال بالای دانشجویان مواجه شده اند ، سطح موفقیت بالایی دارند.
در ادامه ،مدیر علمی آزمون های اشتمال دانشگاه با اظهار امیدواری از استقرار وضعیت بهداشتی در کشور در روزهای آتی و به تبع آن امکان برگزاری آزمون و کلاس های آمادگی آن خاطر نشان کرد:
ما در مجموعه ی دانشگاه و آموزشگاه زبان و فرهنگ سامی از دغدغه دانشجویان گرامی مطلعیم و سعی همه دست اندرکاران این دو مجموعه بر این است که این برنامه علمی هر چه زودتر و با کیفیت بالاتر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردد و برای این مهم آمادگی خود را اعلام می داریم.

نوشته های مشابه

0 0 votes
Article Rating
مشترک
Notify of
0 دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت‌ها