دسته‌بندی نشده

ثبت نام در کارگاه حضوری اشتمال خرداد ۱۴۰۰

این کلاس با پشتیبانی علمی و همکاری آموزشگاه زبان و فرهنگ سامی به صورت حضوری در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد. هر کدام از دانشجویان گرامی که به هر دلیلی امکان حضور در کلاس های آنلاین برایشان فراهم نیست، می توانند با شرکت در این کلاس خود را برای آزمون اشتمال دانشگاه ادیان و مذاهب آماده نمایند.

این کلاس در تاریخ 19 و 20 خرداد ماه در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد و محتوای آن، حل سوالات آزمون آزمایشی خواهد بود.

با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور، اگر چنان چه در تاریخ مذکور امکان برگزاری کلاس حضوری فراهم نگردید، دانشجویان محترم می توانند، کلاس های دیگر آموزشگاه زبان و فرهنگ سامی(آفلاین-آنلاین فشرده) را که با همکاری دانشگاه ادیان برگزار می گردد به عنوان دوره آموزشی انتخاب کنند. در صورت انتخاب کلاس آفلاین، بدون پرداخت هیچ مابه التفاوتی، این کلاس در اختیار دانشجویان گرامی قرار خواهد گرفت و در صورت انتخاب کلاس آنلاین فشرده، لازم است مبلغ یک میلیون تومان به عنوان مابه التفاوت کلاس حضوری و آنلاین فشرده، جهت ثبت نام پرداخت گردد.

جهت ثبت نام در کلاس حضوری اشتمال دانشگاه ادیان اینجا کلیک کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال در فرآیند ثبت نام آزمون یا کلاس حضوری(مانند خوابگاه) با شماره تلفن 02532802611 الی 13 (داخلی 133 در ساعات اداری) و یا همراه  09361374405 (آقای مفرح) تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است پشتیبانی از کلاس حضوری و ثبت نام آزمون توسط دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی انجام میگردد و آموزشگاه زبان و فرهنگ سامی فقط ثبت نام کلاس های آمادگی و آزمون شبیه سازی شده را بر عهده دارد. 

نوشته های مشابه

0 0 votes
Article Rating
مشترک
Notify of
2 دیدگاه‌ها
قدیمی‌ترین
جدیدترین Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت‌ها

لطفا راهنمایی کنید برای مطالب دوره اشتمال من ثبت نام کردم

سلام. وقتتون بخیر. با پشتیبانی آموزشگاه سامی تماس بگیرید. راهنمایی‌تون می‌کنند.