جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش رایگان و آنلاین صفر تا صد مکالمه انگلیسی | دروس گرامر زبان انگلیسی، متن‌های سطح‌بندی شده انگلیسی، مکالمات روزمره زبان انگلیسی و…

گرامر زبان انگلیسی

کتابخانه گرامر، مجموعه‌ای بزرگ از درس‌های گرامری زبان انگلیسی است که به صورت دسته‌بندی شده در اختیار شما قرار دارد.

واژگان زبان انگلیسی

شامل واژگان دسته‌بندی شده انگلیسی است. این دسته‌بندی بر اساس سطح، موضوع و هم‌چنین واژه‌های کتاب‌هاست.

تلفظ زبان انگلیسی

در این بخش شما با تلفظ صحیح حروف و کلمات آشنا می‌شوید و تمارینی برای تقویت Pronunciation انجام خواهید داد.

آموزش مکالمه انگلیسی

تعداد زیادی از مکالمات روزمره انگلیسی برای شما فراهم شده است. با این مکالمات می‌توانید در موقعیت‌های مختلف به راحتی صحبت کنید.

متون ساده انگلیسی

می‌توانید با خواندن متن و داستان‌های طبقه‌بندی شده، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. این بخش برای تقویت مهارت Reading شماست.

یادگیری صوتی انگلیسی

در این بخش تعداد قابل توجهی پادکست و موسیقی برای شما مهیا شده است که می‌توانید برای تقویت مهارت Listening از این صوت‌ها استفاده کنید.

پرسش‌های شما

آموزش زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند هدف، انگیزه، استعداد، استاد خوب، کلاس خوب، اراده قوی، استفاده از روش‌های کمک‌آموزشی و… در مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی تأثیر بسزایی دارد. اما می‌توان یک میزان تقریبی برای آن مشخص کرد.

اگر با اصطلاح CEFR آشنا باشید، می‌دانید که روش طبقه‌بندی سطح زبان‌های اروپایی به شش سطح A1, A2, B1, B2, C1, C2  تقسیم می‌شود.CEFR  مخفف Common European Framework of Reference است. وبسایت کمبریج Cambridge طبق جدول زیر، مدت زمان میانگین برای مطالعه، جهت رفتن از یک سطح به سطح دیگر را اینگونه در نظر می‌گیرد.

سطح موردنظر

میزان ساعات موردنیاز

مقدماتی A1 – Elementary

90 تا 100
پیش‌متوسط A2 – Pre-Intermediate

180 تا 200

متوسط B1 – Intermediate

350 تا 400
فوق متوسط B2 – Upper-Intermediate

500 تا 600

پیشرفته C1 – Advanced

700 تا 800
فوق پیشرفته C2 – Proficiency

1000 تا 1200

اما لازم به ذکر است که این اعداد میانگین مدت زمان آموزش زبان انگلیسی برای هر زبان‌آموز است. اگر شما استعداد، هدف، اراده کافی برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید و وقت لازم را برای یادگیری این زبان صرف کنید؛ این مدت زمان به طور چشم‌گیری کاهش خواهد یافت.

کتاب‌های بسیار زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی به سه دسته: کتاب‌های اصلی (Coursebook)، کتاب‌های مرجع (References) و کتاب‌های تکمیلی (Single Skill Books) تقسیم می‌شود. که در هر کدام از این بخش‌ها کتاب‌های بسیار مفیدی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید: بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی

کتاب Top Notch

اما کتابی که اینجا می‌خواهیم آن را معرفی کنیم، یکی از بهترین‌ کتاب‌های اصلی آموزشی زبان انگلیسی است: کتاب Top Notch. این کتاب یک کتاب آموزشی اصلی زبان انگلیسی است که زبان‌آموز باید با شرکت در کلاس‌های حضوری یا مجازی زبان انگلیسی درس‌های این کتاب را فرا بگیرد. سری کتاب‌های تاپ‌ناچ برای زبان‌آموزان مبتدی تا متوسط مناسب است. این سر کتاب‌ها به چهار رنگ (چهار سطح) تقسیم می‌شود که هر کدام دارای دو کتاب هستند. اولین سطح کتاب آبی (Fundamentals) است وبعد از آن کتاب‌های قرمز، سبز و بنفش هستند. اگر شما به دنبال یادگیری ابتدایی زبان انگلیسی هستید سری کتاب‌های تاپ‌ناچ را به شما معرفی می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را به صورت حرفه‌ای و در سطح آیلتس و تافل آموزش ببینید، این کتاب‌ها فقط در مراحل ابتدایی زبان‌آموزی کمک‌حال شما خواهد بود.

کتاب‌های آبی برای سطح پایه مناسب هستند. افرادی به هیچ پیش زمینه ذهنی و برای اولین بار می‌خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند باید از کتاب‌های آبی شروع کنند. معمولا کودکان و نوجوانانی که برای اولین بار قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند از مجموعه Fundamentals استفاده می‌کنند.

کتاب‌های قرمز برای ما ایرانی‌ها معمولا مناسب‌ است. چرا که ما در حد ابتدایی با مفاهیم زبان انگلیسی آشنا هستیم. کتاب‌های قرمز که با نام Level 1 شناخته می‌شوند. این کتاب‌ها برای افرادی که دانش ابتدایی در مورد زبان انگلیسی دارند، مناسب هستند.

در سطح‌‌بندی کتاب تاپ‌ناچ، سطح Pre-intermediate برای کتاب‌های سبز در نظر گرفته شده است. زبان آموزان در مرحله پیش-متوسط قرار دارند. آن‌ها دانش نسبتا خوبی از زبان انگلیسی داشته و می‌توانند تا حدی به این زبان صحبت کنند.

کتاب‌های بنفش آخرین سطح کتاب‌های تاپ‌ناچ است. این کتاب در سطح Intermediate است و زبان‌آموزان در سطح متوسط می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند. آن‌ها می‌توانند بسیاری از دیالوگ‌ها را متوجه شوند، متن‌های پیچیده‌تر بخوانند و با افراد نیتیو صحبت کنند.

اولا باید بگوییم که برای یادگیری زبان انگلیسی هیچ‌گاه دیر نیست! نه فقط زبان انگلیسی. بلکه شما هر وقت برای یادگیری هر مهارت دیگری اقدام کنید باز هم دیر نیست! اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه سنی برای آموزش زبان انگلیسی مناسب است.

شاید شما هم شنیده باشید که بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی 3 تا 4 سالگی کودک است. شاید باعث تعجب شما شود اما باید بدانید که مطالعاتی در دانشگاه هاروارد تأیید می‌کند که در صورت یادگیری زبان دوم در سنین پایین؛ خلاقیت، مهارت‌ تفکر انتقادی و انعطاف‌پذیری ذهن به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. طبق این مطالعات، یادگیری زبان دوم برای کودک به همان راحتی زبان اول یا زبان مادری او است. شاید برخی تصور کنند که این بار سنگینی را بر دوش یک کودک ۳ ساله می‌گذارد، اما اینطور نیست. توانایی ذاتی یادگیری در ۳ تا ۴ سال اول زندگی باعث می‌شود یادگیری زبان دوم بسیار آسان باشد!

اما اگر این سن از شما گذشته است! یا نمی‌خواهید فشار زیادی به فرزند خود برای یادگیری زبان دوم در سنین پایین وارد کنید، باید بدانید که سن مناسب دیگری هم وجود دارد! مطالعات دیگری که دانشگاه هاروارد انجام داده است، نشان می‌دهد کودکانی که از یازده سالگی شروع به یادگیری کرده‌اند، در مقایسه با کسانی که از هشت سالگی زبان‌آموزی را آغاز کرده‌اند، در آزمون‌ها بهتر عمل می‌کنند. و هم‌چنین طی این تحقیقات مشخص شده که زبان‌آموزان زیر پانزده سال، راحت‌تر بر زبان دوم خود مسلط شده و می‌توانند مانند یک فرد نیتیو آن زبان صحبت کنند. پس می‌توان گفت که دومین سن مناسب آموزش زبان انگلیسی سن 11 تا 14 سالگی است.

اگر به دنبال آموزش مناسب زبان انگلیسی به کودک دلبندتان هستید خواندن این دو مقاله را پیشنهاد می‌کنیم: آموزش زبان انگلیسی به کودکان | مکالمه ساده زبان انگلیسی برای کودکان

اولین گام برای شروع آموزش زبان انگلیسی این است که یک لیست کامل از نیازهای خود تهیه کنید. چون وقتی که نیازمندی‌های شما مشخص شود، خیلی راحت‌تر می‌شود برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی کرد. پس ابتدا در یک آزمون تعیین سطح شرکت کنید تا ببینید در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار دارید. سپس:

اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت خود را از زبان‌آموزی مشخص کنید! برای رسیدن به این اهداف یک دستور کار منظم برای خود تهیه کنید! در یک کلاس خوب حضوری یا مجازی آموزش زبان انگلیسی ثبت‌نام کنید. (چرا که شرکت در کلاس باعث افزایش انگیزه و اشتیاق شما برای یادگیری می‌شود.) به اهداف و برنامه‌ریزی خود متعهد باشید! انگیزه خود را بالا ببرید! از ابزارهای مختلفی برای یادگیری و تمرین استفاده کنید! و از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید. به این فکر کنید که روزی به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط شده‌اید و می‌توانید بسیاری از کارهای‌تان بدون نیاز به دیگران انجام دهید!

هم‌چنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید: نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی

حتما تا حالا به ذهن‌تان رسیده که چقدر خوب می‌شد که در خانه، زبان انگلیسی را یاد می‌گرفتید. بسیاری از افراد بخاطر دور بودن مراکز آموزش زبان انگلیسی یا به دلیل شرایط اورژانسی مانند همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از افراد ممکن است بی‌خیال یادگیری زبان انگلیسی شوند! اما این شرایط می‌تواند فرصت مناسبی باشد که با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری در این رابطه به نتیجه مطلوب رسید.

سوالات بسیاری برای این موضوع مطرح می‌شود: که از کجا باید شروع کنیم؟ آیا این امکان وجود دارد که در خانه یادگیری را آغاز کنیم؟ آیا کودکان نیز می‌توانند یادگیری یک زبان دیگر مثلا انگلیسی را آغاز کنند؟ و یا اصلا نیازی به این کار هست یا خیر؟ اصلا جای نگرانی نیست! چرا که می‌خواهیم بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه را به شما بگوییم. و هم‌چنین از تجربیات دیگران در بحث یادگیری زبان انگلیسی در خانه و از همه مهم‌تر چندین منبع بسیار خوب برای یادگیری را معرفی کنیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه، این مقاله را بخوانید.

شغل‌هایی که با یادگیری زبان انگلیسی می‌توان در آن مشغول شد بسیار زیاد و بسیار پردرآمد است. تدریس در آموزش و پرورش، تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی، تدریس در آموزشگاه‌های زبان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و بالعکس، کار در واحد بین‌الملل شرکت‌های دولتی و خصوصی، تورلیدر گردشگری، فریلنسری در کسب‌وکارهای غیرحضوری، مدیر شبکه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی از جمله کارهایی است که پس از اتمام یادگیری زبان انگلیسی می‌توان به آن‌ها مشغول شد.

تمام شغل‌هایی که در سوال قبل آوردیم، در این سوال نیز می‌توان از آن‌ها نام برد. به علاوه اینکه با یادگیری زبان انگلیسی، به خودکفایی رسیده و دیگر نیاز به دیگران برای ترجمه از انگلیسی به فارسی نخواهیم داشت.

پاسخ به این سوال، پاسخ ساده‌ای نیست. چرا که موفقیت نیازمند چندین فاکتور است که همگی باید رعایت شوند. اما جدای از فاکتورهای عمومی موفقیت، موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی نیازمند رعایت یک نکته بسیار مهم است. زبان انگلیسی مانند زبان‌های دیگر شامل چهار مهارت: خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن است. کسی در یادگیری زبان انگلیسی موفق است که بتواند این چهار مهارت در خود تقویت کرده و به آن مسلط باشد.

عوامل زیادی بر روی قیمت کلاس‌های تدریس خصوصی و جلسات و کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی تاثیر دارد. سابقه کاری و تجربه مدرس عاملی بسیار مهم در این زمینه است. معمولا مدرسین تازه‌کار کلاس‌های خصوصی را با قیمت‌های پایین‌تری برگزار می‌کنند. اساتید و مدرسینی که سابقه کاری بالایی دارند و بعضا استاد دانشگاه و یا معلم و دبیر رسمی هستند؛ برای شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان هزینه‌های بالاتری را مطالبه می‌کنند. هر چند بسیاری از مدرسین تازه‌کار هم با انرژی بالا و بسیار عالی تدریس می‌کنند علاوه بر سابقه کاری و تجربه مدرس، تعرفه کلاس خصوصی زبان انگلیسی وابسته به پارامترهای مختلفی‌ست. نرخ هر جلسه را باید با توجه به عوامل مختلفی مانند: شهر محل سکونت، توانایی مدرس در انتقال مطالب، سابقه تحصیلی و تجربی مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌ها در نظر گرفت.

هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 99 و 1400 بین 30 تا 100 هزار تومان است. تعداد زیادی از اساتید به صورت توافقی کار می‌کنند و احتمالا در همین بازه قیمت، با زبان‌آموز به توافق می‌رسند. بعضی از اساتید هم جلسه اول را به صورت رایگان کار می‌کنند تا شما بتوانید او را ارزیابی کرده و اگر مورد پسند شما بود، به کلاس‌ها ادامه بدهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تدریس خصوصی زبان انگلیسی این مقاله را بخوانید.

زبان انگلیسی چیست؟

زبان انگلیسی یکی از پرمخاطب‌ترین زبان‌های جهان است. این زبان، زبان رسمی بیش از 60 کشور جهان است. کشورهایی مانند انگلستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، غنا و… این زبان را به عنوان زبان مادری خویش می‌آموزند. زبان انگلیسی اگرچه ممکن است در سایر کشورها زبان اول -زبان مادری- نباشد اما بسیاری از کشورها این زبان را به عنوان رسمی دوم خود انتخاب کرده و در مدارس آن را آموزش می‌دهند. زبان انگلیسی پس از زبان چینی و اسپانیایی سومین زبان مادری -از لحاظ تعداد متکلم- در سطح جهان است.

تاریخچه زبان انگلیسی

مهاجرت ژرمن‌ها از آلمان به بریتانیا در قرن هشتم میلادی را می‌توان آغاز زبان انگلیسی باستان نامید. زبان آلمانی مادر زبان انگلیسی است. چرا که ریشه بسیاری از واژگان و گرامرهای زبان انگلیسی باستان با ریشه زبان آلمانی باستان مشابه است. این مشابهت به دلیل مهاجرتی است که در ابتدای پاراگراف به آن اشاره کردیم.

در قرن یازدهم میلادی زبان انگلیسی میانه ساخته شد. این زبان با فتح انگلیس توسط نرمن‌ها (Norman) متولد شد.

قرن پانزدهم میلادی زمان تولد زبان انگلیسی امروزی است. بسیاری از زبان‌شناسان «اختراع ماشین چاپ» را دلیل متولد شدن زبان انگلیسی مدرن می‌دانند. این در حالی‌ست که عده دیگری از زبان‌شناسان «ویلیام شکسپیر» را نقطه عطف زبان انگلیسی مدرن می‌دانند.

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی به دلیل تعداد بسیار زیاد سخن‌گوی زبان انگلیسی، از اهمیت بسیاری برخوردار است. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، زبان رسمی بیش از 60 کشور جهان زبان انگلیسی است. و ما با آموختن این زبان می‌توانیم با یک جامعه هدف بسیار بزرگ ارتباط برقرار کنیم.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

همانطور که اشاره کردیم، اولین دلیل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بین‌المللی بودن آن است و می‌تواند جامعه هدف ارتباطی ما را بسیار گسترده کند.

اما جدای از این موضوع، دلیل دیگری که برای اهمیت زبان انگلیسی برشمرد این است که زبان انگلیسی، زبان رسمی بسیاری از علوم روز دنیاست و بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر از این زبان استفاده می‌کنند. پس می‌توان گفت یادگیری زبان انگلیسی به صورت مستقیم در مسیر پیشرفت علمی شما نیز اثرگذار است. و شما با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید مهارت‌های خود را به راحتی گسترش دهید.

دلیل سوم اهمیت یادگیری زبان انگلیسی، افزایش فرصت‌های شغلی شماست! تدریس زبان انگلیسی، ترجمه متون انگلیسی به فارسی و برعکس، روابط عمومی بین‌المللی شرکت‌های تجاری و بازرگانی ، تورلیدری کشورهای اروپایی و… از فرصت‌های شغلی زبان انگلیسی است.

و دلیل چهارم اهمیت یادگیری زبان انگلیسی، خواندن و دیدن کتاب‌ها و فیلم‌های خارجی به زبان اصلی است! همان‌طور که می‌دانید بسیاری از آثار به زبان انگلیسی یا به درستی به زبان فارسی ترجمه نشده‌اند و یا اگر ترجمه درستی هم داشته باشند، مشاهده می‌شود برخی از قسمت‌های فیلم یا کتاب با متن اصلی تفاوت دارد و به اصطلاح سانسور شده است. برای درک عمیق و درست این آثار لازم است که با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشیم.

ساده بودن یادگیری زبان انگلیسی

یکی از دلایل دیگری که می‌توان برای یادگیری زبان انگلیسی به آن اشاره کرد، ساده بودن یادگیری زبان انگلیسی است. هرچند سخت یا آسان بودن یک زبان نسبی است و بیشتر به خود زبان‌آموز بستگی دارد. اما به طور قطع می‌توان گفت یادگیری انگلیسی از تمام زبان‌های اروپایی دیگر (آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و…) ساده‌تر است! جنسیت نداشتن اسامی (برخلاف آلمانی و فرانسوی)، صرف نشدن افعال (برخلاف آلمانی، فرانسوی، روسی، عربی، اسپانیایی و فارسی!) استفاده از حروف خط لاتین برای نگارش(برخلاف هندی، چینی، روسی، عبری)، خویشاوندی دور ساختاری با زبان فارسی و وجود واژگان مشترک بین زبان فارسی و انگلیسی از دلایل ساده بودن یادگیری زبان انگلیسی است.

انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی

همان‌طور که می‌دانید یادگیری زبان انگلیسی نیازمند انگیزه بسیار زیاد است. و شما تا انگیزه کافی برای یادگیری زبان انگلیسی نداشته باشید، نمی‌توانید موفقیت کافی در یادگیری زبان انگلیسی را کسب کنید. برای دستیابی به موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی، لازم است برنامه‌ای منسجم را دنبال کنید و به آن پایبند باشید.

اولین راه برای افزایش انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی این است که هدف خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید به کشوری انگلیسی زبان مهاجرت کنید یا برای کار در شرکتی بین المللی به آن نیاز دارید؟ برای مشاهده فیلم یا خواندن کتاب به زبان اصلی رو به آموزش زبان انگلیسی آورده‌اید یا می‌خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید؟ هدف شما هرچه هست از این نکته غافل نشوید: هروقت سراغ مطالعه‌ انگلیسی رفتید، چند دقیقه خود را تصور کنید که به هدف‌تان رسیده‌اید. این کار باعث افزایش انگیزه شما خواهد شد.

دومین راه برای افزایش انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی، رو آوردن به قدم‌های کوتاه است. آموزش زبان انگلیسی یک کار طولانی‌مدت و فرسایشی است و پس از مدتی ممکن است شما خسته شوید. نکته مهم این است که هرچقدر هم که خسته شده‌اید، دست از یادگیری برندارید! حتی اگر شده روزی فقط پنج دقیقه به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید اما آن را رها نکنید!

اما برخی از زبان‌آموزان انتظار بسیار زیادی از خود داشته و هیچ استراحتی به خود نمی‌دهند و اگر یک روز از برنامه عقب بمانند احساس شکست می‌کنند! به این دسته از زبان‌آموزان روش پرش سه گام را پیشنهاد می‌کنیم! حتما دیده‌اید که قهرمانان پرش سه گام برای موفقیت در پرش خود، ابتدا دورخیز می‌کنند. شما هم اگر احساس خستگی کرده‌اید، دورخیز کنید و چند روزی به خود استراحت دهید! اما مراقب باشید که این دورخیز همیشگی نشود! به محض اینکه احساس کردید موقعیت‌تان فراهم است سریعا به میدان مسابقه برگردید و پرش سه گام خود را انجام دهید.

روش‌های آموزش زبان انگلیسی

روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به طور قطعی نمی‌توان یک روش خاص آموزش را به همه توصیه کرد. چون تأثیرگذاری هرکدام از این روش‌های در فردی متفاوت است. ممکن است فردی با روش خودآموز سریع‌تر و راحت‌تر زبان انگلیسی را یاد بگیرد. اما فردی دیگر فقط در صورت شرکت در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی بتواند به این زبان مسلط شود. در ادامه روش‌های آموزش زبان انگلیسی را نام خواهیم برد.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه

روش خودآموز

روش یادگیری خودآموز زبان انگلیسی یکی از روش‌های مرسومی است که بسیاری از زبان‌آموزان به سراغ آن می‌روند. اما در عین حال بسیاری از زبان‌آموزان نیز از خودآموزی ترس دارند! اما باید بگوییم که پس از هفته اولی که شما روش خودآموز یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید به این نتیجه می‌رسید که ترس‌تان بی‌دلیل بوده! چرا که منابع بسیار زیادی و متنوعی برای آموزش خودآموز زبان انگلیسی وجود دارد و شما به این راحتی‌ها از یادگیری زبان انگلیسی خسته نخواهید شد! اما به این نکته باید توجه داشت که این روش به افرادی که مبتدی هستند پیشنهاد نمی‌شود!

مکالمه ساده زبان انگلیسی

شرکت در کلاس

یکی دیگر از روش‌های رایج یادگیری زبان انگلیسی، این روش است. بسیاری از کسانی که می‌خواهند یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنند از این روش استفاده می‌کنند. این روش یکی از مطمئن‌ترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی است. البته این روش منحصر در شرکت کلاس‌های حضوری نیست و اخیرا کلاس‌های مجازی آموزش زبان انگلیسی نیز رواج پیدا کرده است. اگر مایل به شرکت در کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی نیستید، می‌توانید از کلاس‌های مجازی استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی - تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی

این روش یک روش بسیار عالی ولی بسیار گران نسبت به دیگر روش‌هاست. تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران توسط آموزشگاه‌های پرتعداد و از روش‌های گوناگون انجام می‌شود. به همین دلیل پیش از رفتن به هر کلاسی باید از اعتبار آموزشگاه مورد نظر، اساتید آن و روش آموزشی که بکار می‌برند اطمینان حاصل کرد! برای اطمینان پیداکردن به مدرس خصوصی از دوستان‌تان که تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارند، سوال کنید! یا در اینترنت سرچ کنید و هر طور که هست مطمئن شوید که از روش‌های قدیمی و منسوخ استفاده نمی‌کنند.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟